favourite autumn beauty products

Am I the only one who gets all dry like a cookie when autumn comes? Once the heating comes in I have to take care of my skin like a million times more. Theses are my favourite products, tested over time so much that I buy them over and over again:

Jsem tu jediná, kdo se s příchodem podzimu dostane na úroveň pěkně vysušené sušenky? Jakmile se spustí topení, tak mně veškerá kůže pne a musím se o ní starat asi miliónkrát víc. Tohle jsou moje nejoblíbenější produkty na tohle období, které už mám vyzkoušené a zakoupené po několikáté:

For the morning I love Halíkova Apotéka's 3 Minute Face Mask. It has menthol in it and there's nothing better than menthol on your face to wake up. Apply it right when you wake up and it really leaves the skin cleaner.
For my poor tired eyes I love the Clinique pep-start Eye Cream. It really makes a difference in the morning and make my designer under eye bags (original Adéla's) a little more bearable,
To finish my make up I have only been using th Clinique Blotting Powder for a few months now- it is so fine that it is invisible on the skin and I love the fact that it is transparent because there's nothing more that I hate than doing your base and then the wrong shade of powder ruining it.

Ráno začínám den se skvělou Ranní Čistící Maskou od Havlíkovy Apotéky. Cokoliv má v sobě mentol, tak je po ránu skvělá volba pro probuzení. Má se nanést hned jak vstanete, pleť vyčistí a připraví na další den. Tuhle poslední mám z e-shopu VEMZU, kde mají moji čtenáři 20% slevu s kódem HEELSINPRAGUE.
Na mé chudinky unavená očíčka mám moc ráda Clinique pep-start oční krém. Dělá mi v očním okolí rozdíl hlavně v tom, že je mnohem méně unavené, jemnější a přijde mi, že po něm mé tmavé kruhy vypadají o něco snesitelněji.
A na konci make-upu vždy používám Clinique Blotting Powder. Ač jsem tento článek měla původně zamýšlený jako na péči, tenhle pudr se od jara řadí k mým každodenním favoritům: je opravdu jemný a na pleti skoro není vidět a hlavně je skvělá jeho průhlednost, Je málo věcí, co nesnáším víc, než když si uděláte skvělý podklad, zamalujete všechny pupínky a kruhy a pak vám to vše pokazí špatná barva pudru. To se s tímto prostě nemůže stát.

The Bioderma Micellar water is such a classic and gets rid off any make up in seconds. The downsides are that it tastes baaad (lipsticks removing makes me make funny faces) and the fact that the package is not too sturdy and I got a whole new one leak into my luggage the last time I was in Paris.
Caudalie Huile Démaquillante is a make up removing oil, that smells incredibly good like almonds. Tastes much better than the Bioderma. You then rinse your face the water and it takes all the make up off. I choose one or the other depending on how lazy I am to wash my face or not.

Micelárka Bioderma je taková klasika, která odstraní jakýkoliv make up během několika sekund. Nevýhody jsou její chuť (odličování rtěnek není mojí oblíbenou záležitostí a proto možná je většinou sním ještě předtím) a to, že balení není úplně robustní a minule se mi jedna celá vylila do kufru.
Caudalie Huile Démaquillante je jeden z mých nejnovějších objevů a jde o odličující olej. Voní naprosto nádherně po mandlích a chutná mnohem lépe než Bioderma. Nanesete ho na obličej, vmasírujete a potom jen omyjete vodou. Skvěle zdolá i voděodolný make up. Mezi oběma odličovadly se rozhoduji podle toho, jak moc se mi chce dávat obličej pod vodu a kolik mi zbývá odličovacích tampónků.


And finally let's not forget the blue Clinique Turnaround Overnight cream. Seriously I have no idea how I never even hear about this cream. It is a night cream with salicylic acid and it kind of erases the upper layer of the skin, so you wake up looking all better and radiant. I have been using it since 2013 and I have already emptied quite some jars. Sometimes when I have to work late I even put it on my face before going to sleep not to look so tired in the morning.

A konečně nezapomeňme na modrý krém Clinique Turnaround Overnight. Nechápu, jak je možné, že nikdy nikdo o něm nepíše. Jde o noční krém s kyselinou salicylovou, který vám přes noc smaže vrchní vrstvu kůže a vy se pak probudíte krásnější a rozjasněnější- a to znatelně. Používám ho už od roku 2013 a rukou mi prošlo už plno kalíšků. Občas, když musím pracovat pozdě do noci, tak si první vrstvu namažu už kolem desáté, aby mi zmírnil dopady ponocování. 

2 comments:

  1. Další sušenka se hlásí! I normálně jsem v promazávání pleti poměrně důsledná (což je asi jediná důsledost, která je mi vlastní :) ), ovšem s nástupem podzimu si mezi svými kamarádkami, pro které je každodenní použití krému zbytečná extravagance, jako kdybych měla obsedantně kompulzivní poruchu. Ale kdo je suchej, musí mazat ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já teda normálně nemám úplně suchou kůži, ale nechápu, jak se někdo může nemazat!

      Delete