without a bag



Zara leather jacket, H&M sweater and belt, Mango shoes, old skirt

When I got dressed like this yesterday I realised I didn't have any bag that I wanted to wear with this outfit (I still need to get a simple black pouch). So I thought it will be easier not to have any bag at all. So like a man I took just the necessary, applied a long lasting lipstick and went to the city center with only my keys, my phone, my credit card, my metro pass and my memory card (it's not bad to have friends with their own cameras!) stuffed into my pockets. And I have to say it felt quite liberating, lately my back is so sore of always having to bring my laptop to Uni... Also I have to say not bringing a wallet didn't keep me from shopping. But I was playing Santa so I guess that's okay! 


Když jsem se včera ráno oblékala, tak mi při vycházení z domu došlo, že nemám žádnou kabelku, co bych si k tomuto oblečení chtěla vzít (což mi připomíná, že nutně potřebuji jednoduché černé psaníčko). Takže jsem si řekla, že než se do nějaké nutit, raději si nevezmu žádnou. Jako správný chlap jsem si vše nastrkala do kapes (klíče, mobil, kreditku, kartu na metro a foťák- neškodí, když máte kamarády s vlastními fotoaparáty) a na rty nanesla dlouhotrvající rtěnku (abych si ji s sebou nemusela brát). Musím říct, že je to osvobozující pocit nemít nic v rukou ani na ramenou, poslední dobou jsem celá rozlámaná, jak neustále nosím počítat do a ze školy.. Ještě tedy musím dodat, že nebrat si peněženku je, co se týče impulzivního nakupování, úplně jedno, pokud s sebou máte kreditní kartu. Ale hrála jsem si na Ježíška, tak to ani tak nevadí!

22 comments:

  1. milujem nenosiť kabelku
    tiež ma strašne bolí chrbát a ramená z nosenia všetkých vecí (foťák, notbuk, flaša s vodou atd)
    a to nosím ruksak :(

    ReplyDelete
  2. To jsou krásný fotky! A bez kabelky jdu taky občas ráda [když mám kapsy, do kterých se dá těch pár nezbytností nacpat.. nebo aspoň ty klukovy].

    ReplyDelete
  3. Posledni foto....aaaaach...

    ReplyDelete
  4. čarovné fotky a samozrejme aj ty :)

    ReplyDelete
  5. Máš naprosto perfektní pásek. A já teda nedokážu dosáhnout klidu, když nosím věci jako klíče, peněženku (popř. peníze, kreditku, občanku) a mobil jen tak v kapse, naopak se stávám paranodidní :D

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  6. Skvělá kombinace, zajímavá a moc ti sluší.

    ReplyDelete
  7. cele super <3
    ked mam vrecka na zips, tiez niekedy vyrazim bez kabelky..no vacsinou si predsa vezmem aspon taku mini, aby som mala kam dat vreckovky. Keby som ich nemala, stopro sa hned rozkycham ;D
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  8. Ten křivák a sukně, super kombinace.
    A jo, my jsme taky zvyklí aspoň nějakou tašku/clutch s sebou tahat, no občas naházíme jen to nejnutnější do kapes a je to bezva osvobozující pocit =D
    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  9. hrozně ti to sluší! a já bez kabelky vůbec vždycky nutně potřebuju tisíc věcí :D

    ReplyDelete
  10. Odejít z domu bez kabelky si vůbec neumím představit, protože neustále přebíhám mezi školou a dvěma pracemi a nonstop s sebou tahám foťák, tablet a náhradní převlečení do fitka, takže se není čemu divit, že moje nejoblíbenější kabelka je Longchampka, kam nacpu úplně všechno. Ale věřím, že to musí být úžasně osvobozující vyjít jen tak bez ničeho. :)
    Mimochodem, ta kombinace je strašně zajímavá a moc ti sluší. A bundu bych brala hned. :)

    ReplyDelete
  11. U tvého blogu jsem došla k závěru, že je úplně jedno, co máš na sobě, když to umíš prodat. Například tohle. Nevzala bych si to na sebe, ani když by mě někdo nutil, ale jen co se podívám na tebe, připadáš mi krásná...

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. souhlasim! teda na sebe bych si klidně vzala, ale koukam a nechápu kombinaci barev, jaktože to s tou výraznou červenou vypadá dobře....nechápu:D

      Delete
  12. pro mě je extrém, že jsem si ted pořídila dvě malý, fakt minimalistický kabelky (ehm, jednu ve dvou barvách, ale jsou fakt basic!:D), jít uplně "navostro" bych prostě nedala, mobil jsem sice zvyklá nosit v kapse, ale minimálně klíče by mě tam tlačily

    ReplyDelete
  13. Tohle je pecka Adél, jsi skvělá! Jinak já bych to bez kabelky asi nezvládla :D

    ReplyDelete
  14. Tohle se hodně povedlo! Normálně nekomentuji, jen "očumuji", ale dnes mi to nedalo :-) Super!

    ReplyDelete
  15. sukňa je nádherná...! andrea

    ReplyDelete
  16. Placa Reial! Ježiš, to místo poznám i když je rozmazaný a přesvětlený! No nic, sladké vzpomínky na jiný život... Každopádně, ta šedá bunda je vážně skvělá a připomíná mi, že mám hrozně málo šedých věcí! Jen se mi k tomu moc nelíbí ten pásek, zejména na první fotce vypadá tak nějak bakelitově leskle a stylově jinde než ta krásně střižená sukně.

    ReplyDelete
  17. sukně s páskem top!!!! a tenhle "problém" s kabelkou taky občas mám :))))
    Style by Eliza

    ReplyDelete