tartan skirt

H&M sweater, old skirt, Converse & Bimba y Lola bag

When I think about the fact that I almost threw this skirt away! It used to be my Mum's  and I thought I'd never wear it but something happened and I kept it and I am so glad about this decision *pats my past self's back*. Now it is EVERYTHING I want to wear: tartan, check, asymmetric, check, muted colors, check. Sorry for showing you again something you cannot buy anymore. I don't even do it on purpose but sometimes I only get to show you something months after I actually got it- I guess that's what you would call a bad blogger, but totally makes sense from a "normal" person's point of view.
Also my autumn mood is activated! Although my favorite season is spring, for fashion it is definitely fall. I just love wearing sweaters with bare legs, boots, autumn colors and preparing my closet for winter. I even got to finish an enormous closet cleaning, something that I am very proud of and I'll tell you more about it soon! And of course, more fall outfits are to come.

Když pomyslím na to, že jsem tuto sukni skoro vyhodila! Původně patřila mé mamce a já si myslela, že si ji na sebe nikdy nevezmu, ale něco se stalo a já si ji nechala a jsem za toto rozhodnutí velice vděčná *plácám své minulé já po zádech*. Teď je to v podstatě zosobnění toho, co chci právě nosit: kostkovaná, asymetrická sukně v podzimních barvách. A omlouvám se , že vám opět ukazuji něco, co už se nedá koupit. Vůbec to nedělám schválně, ale občas se i nové věci na blogu objeví až několik měsíců po tom, co si je pořídím- pro bloggerství to není ideální, ale z pohledu "normálního" člověka se to, myslím, dá pochopit.
Už jsem na podzim skvěle naladěná. Moje oblíbené období je sice jaro, ale nejoblíbenější módní je právě podzim, protože miluji svetry s holýma nohama, kozačky, podzimní barvy a všeobecnou podzimní sofistikovanost. Také jsem si skvěle uspořádala šatník (nejlepší pochvala je stejně ta sama od sebe), plno věcí jsem vyhodila, protřídila a opravila a více vám o tom řeknu už brzy! A také se, samozřejmě, můžete těšit na další podzimní outfity.

15 comments:

  1. Skvela sukna, esteze si si ju nechala :) Ja by som si urcite nechala tu tasticku, keby som taku mala ^^ Bordo a beziaca liska k tomu..no co viac si priat <3
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  2. Och! Krásný!
    Přesně takový svetr bych brala, ta barva je totiž geniální <3

    ReplyDelete
  3. Ta sukně je perfektní! Já byh jido práce třeba zkombinovala i s basic bílou košilí. :)

    ReplyDelete
  4. hodně dobrý! ta sukně s tím svetrem! to se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  5. Jo! svetry taky miluju a na další skvělé podzimní outfity se moc těším!!
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  6. - zatracene. exituje vubec neco, v cem nejsi skvostna ? !

    ReplyDelete
  7. toto je krásička! najviac ti to pristane!

    ReplyDelete
  8. Přijde mi, že ten svetr a tvoje brýle k sobě byli stvořeni! Můžu se prosím zeptat, svetr je H&M Trend, nebo obyčejná podzimní kolekce dostupná i jinde než jen v Praze? Taky bych se chtěla chumlat v tak krásné barvě... ;)

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to Trend, ale skoro pro něj stojí za to dojet ;)

      Delete
    2. Děkuju, Adél! Což o to, já bych jela klidně hned, jen se bojím, že ten nápad už dostala spousta holek přede mnou :/

      Delete
  9. Já jsem taky svetrový člověk, proto ti ten krásný svetr co máš na sobě musím pochválit :) Moc ti to sluší :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete