orange make up you need in your life


This summer I barely wear anything else than orange on my lips & nails. It looks really healthy and much more unexpected than red. I thought I should share my favorites before it is too late!
Rimmel 60 Seconds in 403 Oragasm has been on my nails for a whole month now. Perfect shade of orange with a hint of red, stays on well and is a bargain (not even 2 €!).
Bobbi Brown Creamy Matte Lip Color in 9 Valencia Orange is one of my Top 5 lipsticks of all times. I love matte lipsticks and this one has a great non drying texture and the muted orange-red is to die for (you could see me wearing it here).
I never was a big fan of chubby sticks of any kind (I prefer lipsticks) but this Clinique Chubby Stick Baby Tint in 01 Poppin' Poppy has found its way into my handbag. It changes color depending on the person who wears it (I tried it with a couple of friends and it really works), on me it is a really nice deep orange tint.
What is your favorite make up color for summer? 

Tohle léto na rtech a nehtech nenosím skoro nic jiného než oranžovou. Vypadá šťavnatě a je na léto mnohem zábavnější než klasická červená. Došla jsem k závěru, že bych se s vámi měla podělit o své oblíbence, dřív než bude pozdě!
Rimmel 60 Second v 403 Oragasm je na mých nehtech už celý měsíc. Krásná červeno oranžová co velice slušně drží a má naprosto skvělou cenu (kolem 50 káčé).
Bobbi Brown Creamy Matte Lip Color v 9 Valencia Orange je jednou z mých Top 5 rtěnek všech dob. Miluji matné rtěnky a tato má skvělou nevysušující konzistenci a její utlumená červeno oranžová je úplně dokonalá (detail mám vyfocený například tady).
Nikdy jsem nebyla fanda různých pastelek na rty (mnohem radši mám rtěnky), ale tahle Clinique Chubby Stick Baby Tint v odstínu 01 Poppin' Poppy si i občas najde cestu do mé kabelky. Mění barvu podle osoby, co jí má na rtech (zkoušely jsme to s kamarádkami a na každé opravdu vypadal jinak), na mně dělá moc hezké výrazně oranžové zabarvení.
Jaké je vaše oblíbená barva líčení na léto?


15 comments:

  1. no jo, tobe oranzova slusi!!! Ja mam nejradeji nude lesk a bronzer od clinique misto tvarenky :) Marketa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně zas nesluší jen bronzer, potřebuju trochu barvy :) Ale nude rtěnky a lesky jsou super!

      Delete
  2. Musím uznat, že já na oranžovou moc nejsem, ale vypadá opravdu "štavnatě" .. Myslím, že tobe fakt sedne :)


    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Oranžová je super! Ale nesluší všem :( třeba mně...
    Já jsem věrná růžovo fialovým odstínům :))

    ReplyDelete
  4. Oranžová nepatří zrovna mezi mé oblíbence, asi proto že mi nesluší, ale u tebe je to zcela jistě naopak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrať se na svůj ubohej vylhanej blogísek a neopruzuj slušný lidi.

      Delete
  5. ja mam rada v lete oranzovu, je to take stavnate :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  6. oranžovou barvu nemám moc ráda ale k létu se prostě hodí :)

    ReplyDelete
  7. looks lovely :) xxxx
    You are welcome to visit my bog www.mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  8. Taky nedám v létě na oranžovou dopustit! Jsme si typově dost podobné, takže nosím jak nehty (zvlášť na nohou), tak rty, a nedávno jsem si dokonce koupila i červenooranžové letní šaty, které bych ještě tak před rokem obešla obloukem ;P

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Matující řada rtěnek od Bobbi Brown je opravdu skvělá! Kromě Valencia Orange mám i odstín Red Carpet a obě jsou super. Hlavně si pochvaluju, že pod ně nemusím dávat balzám na rty, abych neměla rty jako struhadlo. Opravdu nevysušují. A tobě oranžová moc sluší:-) Terez

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty Bobbi Brown jsou fakt super, já mám ještě odstín Pink Lily (zářivý růžový) a taky jsem s ním moc spokojená ze stejných důvodů. Kdybych neměla oblíbenou červenou od Chanelu tak zkusím možná i tuhle :)

      Delete
  10. Ahoj Adel, mam dotaz, co se netyka tohohle prispevku, snad nevadi? :-) Chci si koupit ty boty co mas v prispevku Oversized shirt and heels, nasla jsem je v bazaru na internetu, ale nevim, jeslti mi bude sedet velikost. Normalne nosim 39, ale podpatky mivam o cislo mensi 38 a slecna prodava 39, tak nevim aby mi nebyly velke. Chtela jsem se zeptat, jakou velikost mas ty nebo jake odpovidaji. Nejak jsem je prosvihla v obchodech, zalibily se mi az kdyz je uz nemeli, tak to chci zkusit aspon takhle. Moc predem dekuju za radu a preju hezky vikend. :-) Terka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Terko, já mám nohu menší 37 a odpovídají přesně.. Pokud máš širší nohu tak bych to možná riskla, ten pásek přes nárt je docela úzký, v opačném případě ti v tom bude plavat noha :)

      Delete
    2. Moc ti děkuju za odpověď, mám spíš ale užší nohu, tak to radši asi nebudu riskovat a radši budu hledat dál. :-( Ale vážně ještě jednou děkuju, moc jsi mi pomohla! :-))

      Delete