let the sweater season begin

Acne sweater, vintage skirt, Topshop heels, Bimba & Lola bag

It is not even mid August and I have already a full stock of new winter sweaters- better to be safe than sorry! This is the newest one, I "desperately needed" a reddish piece so when I spotted it on sale it flew into my basket at the speed of light. 
The weather in Prague was asking for something cosier, so I took the first opportunity to wear it, I love chunky sweaters with leather & also I finally got to wear my good old mirror heels. I almost twisted my ankle on the heels unfriendly Prague sidewalks, luckily Zuz has not only excellent style but also excellent reaction time and caught me mid-air. Heels in Prague are dangerous. But if you wear to wear them you will be rewarded by being one of the 10 women on heels in the city and that is priceless.

Ještě není ani půlka srpna za námi a já už hlásím plnou svetrovou připravenost- aneb na zimu se nejlépe a nejklidněji připravíte v létě! Tento je ten úplně nejnovější, "zoufale jsem potřebovala" nějaký do červena a když jsem uviděla tento ve slevách, tak letěl do košíku rychlostí blesku.
Počasí v Praze vyžaduje něco lehce teplejšího, takže jsem toho hned využila a vzala si ho na sebe s koženou sukní (zbožňuji kombinaci tlustých svetrů a kůže) a mé staré dobré zrcadlové podpatky. Vzhledem k tomu, že pražské chodníky podpatky tak úplně nepodporují, jsem si málem vyvrtla kotník, naštěstí má ale Zuz stejně vytříbené reflexy jako vkus a zachytila mě v letu. Heels in Prague jsou pěkně nebezpečná věc. Pokud se ale odhodláte je nosit, odměnou vám bude, že jste jedna z deseti žen ve městě, co podpatky mají a to je pocit k nezaplacení.

11 comments:

  1. úžasný svetr :)
    www.fashionbykarol.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. No vidíš, tak už máš něco barevnýho!:)

    ReplyDelete
  3. supr supr Adél :) taky už koukám po svetříkách a jen co se trochu ochladí, s radostí oblíkám! :)

    ReplyDelete
  4. Na tý černobílý fotce jsi hrozně krásná! A s podpatky souhlasím, v Plzni to není o moc lepší :P

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Ten svetr je vážně moc pěkný :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Ta černobílá fotka je krásná! (Ty jsi na ní krásná je tím myšleno :))
    Kůže s pleteninou se mi taky hrozně líbí a už se kvůli tomu dost těším na podzim, fuj jsem to ale heretik!

    ReplyDelete
  8. je překrásný!
    taky už pokoukávám po nové podzimní, zimní výbavě!

    ReplyDelete