black wrap skirt

H&M skirt, Mango shirt, Zara heels & Bimba & Lola pouch

Black skirts are such a basic in my closet, I wear them all year long and have them in all shapes & materials. This one was a score from winter sales, you might have seen it a little in my New York post, but I never showed you a close up. It is made from small jackard and leather trimming, bot are things I really like. I wore it with my marble shirt & white heels that I want to buy again, they are such a perfect pair, unfortunately even TLC won't help them be new again so I guess this will be their last season. Sad. That's really something I don't like about our fast fashion system, you get something perfect but a few months later you have no chance of buying it again. That reminds me I wanted to make a short post about my favorite pieces that you can always buy, so my next post will be that!

Černé sukně jsou jedním z největších základů mého šatníku, nosím je po celý rok a mám je v několika střizích i materiálech. Tato je úlovkem ze zimních slev, mohli jste ji rychle zahlédnout v příspěvku z New Yorku, ale nikdy jsem vám ji neukázala blíže. Je vyrobena ze žakárového materiálu s malým vzorkem a má kožený lem, obojí jsou věci, co se mi opravdu líbí. Na sebe jsem si ji vzala s mramorovou košilí a bílými lodičkami, které bych si nejraději koupila znovu, jsou úplně skvělé, ale bohužel jim ani důkladná péče příliš nepomáhá, a tak asi bude tato sezóna jejich poslední. Smutné. Tohle je něco, co mě na systému rychlé módy opravdu nebaví, něco si zamilujete a o pár měsíců později už nemáte šanci si to koupit znovu. To mi připomíná, že už dlouho chci udělat krátký článek o kouscích, které jsou vždy v prodeji, takže příště to bude o nich!

19 comments:

  1. Wow, what a gorgeous look! The skirt the blouse the clutch, absolutely perfect match together and make you look very beautiful! <3 xoxo

    www.stylehenge.com

    ReplyDelete
  2. teda ta sukně je fakt nádherná! moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  3. Uzasne, vsechno. Moc se mi libi jemny barevny akcent v podani psanicka. Sukne je zajimava jak strihem, tak vzorem a lemem. A tu kosili jsem si moc prala, ale dlouho jsem vahala a pak jsem uz od ni upustila. Ted, kdyz ji vidim na tobe, tak lituju :) Kazdopadne rychla moda je vskutku peklo. Ja mam podobny problem s Asos chelsea boots, ktere mi tak skvele sedly, objednala jsem je uz trikrat, a ted je prestali prodavat. To same obycejne bile kosile Mango, je smutne, jak casto je musim menit, ale na jine padnouci jsem proste nenarazila. Urcite se budu tesit na clanek.

    ReplyDelete
  4. cely look vyzera velmi pekne :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tak teď lituju, že jsem si tu košili ve slevách taky nekoupila když vidim jak tobě sluší :)

    ReplyDelete
  6. Prostě vypadáš světově! :) Nádhera!
    tonyhumble.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. Tohle je hrozně pěkný, Adélko! ;) Na poslední fotce ti to moc sluší a máš tam vlasy přesně tak, jak po nich momentálně toužím i já :P

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. jeeeej zase super ! adel ty si uplny cutiepie :)

    ReplyDelete
  9. krása, krása, mě baví ty tvoje okuláry a bimba a lola psaníčka ke všemu, takový tvůj charakteristický prvek:))

    ReplyDelete
  10. Ejha, paradne nohy mas v tej sukni ;) A tesim sa na novy clanok, som zedava :)

    ReplyDelete
  11. Děkuji, právě jsem u tvého blogu proseděla 4 hodiny v kuse a padla půlka Milky....a výsledek? Katarze nepřišla, já chci víc :D (článků, ne čokolády...). Miluju to, jak jsem vídala na té dlouhé cestě některé stejné kousky a to fakt do dob minulých, přesto pokaždé vypadaly skvěle a nově a originálně. Jsi inspirace a zařazuji Tě a svůj list blogů, které za to stojí!

    (Vlastně něco jsem si uvědomila...všechno je to jednoduché, jen dodat osobní tón... + rtěnku O:-) )

    ReplyDelete
  12. vyzeráš perfektne! vlasy, make-up aj outfit. tá košeľa je najlepšia :)

    ReplyDelete
  13. Skvělá kombinace! A zbožňuju tvé brýle! :)

    ANDREA

    ReplyDelete
  14. asi jsem se do tý sukně zamilovala !!
    http://elegant-fashion1.blogspot.cz

    ReplyDelete