tiny rings

Tiny rings from a local jewelery shop, big ring from Cos.
Nail polish "Concrete Jungle" by Clinique

I have been looking for tiny rings for ages, I almost bought the sterling silver ones from ASOS but then I got the idea to go look into local jewelery shops. They didn't have any of them but I got the idea to try various sizes of earrings on my fingers. As you can see it worked perfectly and I got sterling silver rings for a tenth of the price they would cost me online.

Dlouhou dobu jsem marně pátrala po uzoučkých prstýncích, už už jsem se chystala si koupit jeden celo stříbrný na Asosu, když mě napadlo podívat se do místních bižuterií. Prstýnky neměli ani z daleka tak jemné, jak jsem chtěla, ale pak mě napadl mazaný nápad zkusit si různě veliké náušnice na prstech. Jak můžete vidět, sedly perfektně a mám je (i z pravého stříbra) za desetinu ceny, co bych jinak zaplatila na internetu.

16 comments:

  1. wow..skvělý ! <3

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Velmi originální! Mě se líbí i ten široký :-).

    www.vanda-styl.cz

    ReplyDelete
  3. tak to je skvělý nápad! vypadají moc dobře :)

    ReplyDelete
  4. já už je mám asi 1/2 roku doma z h&m a vůbec je nenosím, tak kdybys je chtěla tak napiš

    ReplyDelete
  5. Zajímavej nápad. Možná se inspiruju, většina prstýnků mi totiž bývá velká, tohle by mohla bejt alternativa.

    ReplyDelete
  6. Dobrý nápad! A hlavně efektivní, protože to vypadá skvěle!:)

    ReplyDelete
  7. Hmm, dobrý nápad! :) Jinak se dají koupit na ebay a nevyjdou ani tak draze :) A pokud hrozí koroze, dají se přestříkat bezbarvým lakem nebo průhledným lakem na nehty :)

    Mija

    ReplyDelete
  8. toto sa mi tak paci )))
    len ja mam prsty ako spekaciky (((

    ReplyDelete