white skort & burgundy tee

Zara skort, American Apparel t-shirt, Topshop sandals, Bimba & Lola bag & Ray Ban sunglasses

Since I've lost my favorite grey t-shirt and painted on my white one, I desperately needed some new plain t-shirts in my life. American Apparel has been my favorite for t-shirts for the last year so the choice was easy- I have to say I haven't been disappointed this time either. I got some of the 50/25/25, like this burgundy one. I have been doubting if it is a good idea to buy a summer t-shirt in an autumnal color, but actually I think it looks great and unexpected even in the heat. This time I wore it with my favorite bottom of the year and beige sandals that perfectly match my skin tone and make my legs look really longer- makes me wonder why 50% of all shoes they make are not like this, my life would be so much easier!

Jelikož jsem ztratila své oblíbené šedé tričko a bílé jsem pomalovala, nutně jsem potřebovala nějaká nová základní do mého šatníku. American Apparel je už přes rok můj oblíbený výrobce triček, takže volba značky byla jasná. Tentokrát jsem zvolila model 50/25/25, mezi nimi bylo i tohle vínové a musím říct, že ani tentokrát jsem nebyla zklamaná. Váhala jsem nad koupí letního trička v takové podzimní barvě, nicméně ve finále vypadá dobře a nečekaně, i když je tepleji. Pro tentokrát jsem si ho na sebe vzala s mým letošním nejoblíbenějším spodkem, bílou šortko-sukní ze Zary, a béžovými sandály, které mají úplně stejnou barvu jako moje kůže, díky čemuž moje nohy vypadají mnohem delší. Docela mě udivuje, že se takových bot nevyrábí víc, můj život by to zcela jistě zjednodušilo.

23 comments:

  1. perfektně sladěný outfit. každý kousek se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  2. oo super, sandále trefa do čierneho!

    ReplyDelete
  3. Pohodový outfit, skorts se mi už začínají líbit :) American Apparel mám taky ráda, mám od nich jednoduché šaty a jsou pořád jako nové.
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se mi na nic právě líbí, že ty věci vypadají super i po mnoha nošeních :)

      Delete
  4. Takový boty bych taky brala, vypadají pohodlně a chic:-)

    ReplyDelete
  5. skvělý! a legendární skort na tobě vypadá nejlíp!

    ReplyDelete
  6. Mně se skort snad nikdy neokouká :-) paráda!

    ReplyDelete
  7. síce tieto skorts majú už takmer všetci, stále sa mi veľmi páčia! :)

    ReplyDelete
  8. Ty kraťasy jsem si objednala z sheinside :-) Jsou krásný a už se nemůžu dočkat! :-))

    ReplyDelete
  9. tie boty sú fakt super, keď pokožka ladí s doplnkami ej to dokonalé, moja by tak ladila s tvojimi šortkami. nie som extra fanúšik opalovania, na slnku ma to nebaví, ale trošku farby by nezaškodilo :)
    a fotky sú tiež dobré, také prehľadné a čisté.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já zas tak opálená taky nejsem, fotilo se to večer, takže vypadám tmavší. A děkuju za pochvalu fotek, mám novou fotografku, takže jí to určitě udělá radost :)

      Delete
  10. Jednoduché a pekne :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super! ty boty jsou prostě dokonalý...

    ReplyDelete
  12. Krásný outfit do poslední tečky. Nevím, co se mi líbí víc. Tričko, skort, boty? Rozhodně tvoje kabelka je originální. A protože jsem zvědavá, tak by mě zajímalo, co všechno do takové relativně maličké kabelky vměstnáš? :) Kdybys někdy měla chuť napsat článek "what´s in my bimba & lola bag", bylo by to super :))
    měj se hezky
    Eva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vejde se mi do ní zrcadlovka nebo 0,5L láhev s vodou, pak dva mobily, klíče, rtěnka nebo balzám na rty. Když si beru jen jeden mobil tak si beru celou peněženku, jinak si peníze + občanku dávám do vnitřní kapsičky. To zní, jako že je trochu nafukovací, co? :D

      Delete
  13. vínová, bílá a pleťová - krásně to spolu koresponduje:)

    ReplyDelete
  14. Tak tohle je nejlepší outfit za poslední dobu :)

    ReplyDelete
  15. Bože už neee, tyhle kratasy nebo co to je ze Zary má snda každá "fashion blogerka", alespon v zahraničí a outfity jsou plné těchto kraťasů...až mi to přijde absolutně nemodní :-( Nic moc proti nim nemám, jsou krásné....ale je jich všude plno. :-(

    Koukni sem, extra jen na chicisimo je ukladam do specialni slozky:

    http://chicisimo.com/fashion/fashionista/rhiangoulard/albums/zara-favourite-shortsskirts/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jen proto, že je mají všichni je nemůžu nosit já? Mám je už někdy od února nebo března, než si je nakoupili úplně všichni a hodlám je nosit i nadále (na rozdíl od jiných blogerek ale i v příštích sezónách)- že je má tolik lidí mi sice není úplně příjemné, bohužel se s tím ale nedá nic dělat.

      Delete
  16. Buď tvoje tričko, anebo podprsenka, je nějak divný. Mezi prsy je triko strašně natažený a to, s odpoštěním, nemáš nijak extra velká prsa. A taky jsou nějak divně posazený, a to strašně kazí výsledný efekt.
    Nohy a kabelka- krása. Skort mě vůbec nezaujala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To bude spíš tím, že mám neproporčně velký prsa na svou postavu, jen se oblékám tak, aby to většinou nebylo vidět ;)

      Delete