inspiration mondays: b&w geometric prints


click on images to see their source

I wanted to convince myself that black & white geometric prints would not be my thing, but my inspiration folder clearly disagrees. It is very elegant and looks amazing with bright colors, makes me wonder if I will find something I really like for myself.

Chtěla jsem sama sebe přesvědčit, že černo bílé geometrické potisky jdou mimo mě, ale moje inspirační složka se mnou vůbec nesouhlasí. Je to velice elegantní kombinace a vypadá skvěle, takže jsem sama zvědavá, jestli najdu něco takového pro sebe.

4 comments:

  1. Vidím tvé DIY tričko :) to se mi líbí..ale ta modelka má šílený nohy, kostra :/.
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Krásná inspirace, kéž bych byla imunní vůči takovým kouskům, ovšem bohužel....kombinace sytě mentolového/tyrkys klobouku k černobílé je úžasná.

    ReplyDelete
  3. Je to takova klasika novym zpusobem, uzasne =)

    TIGERHEART

    ReplyDelete