top 5 nails polishes for spring


If there is one cosmetic product that I really adore it is nail polish. It has come to the point that I had to limit myself from buying too much of them, so now I would not buy more than one bottle a month, which is still more than enough. My nails have always been very week so it is a miracle if a nail polish stays intact for more than two days- even with base, two layers of color and top coat, so I can't really judge them for longevity. I also think nail polish is one of the rare products where you get almost the same buying a cheaper one and the most expensive one (but I still avoid the cheapest because they usually have bad pigmentation) and also you can store them forever. My favorite brand is Mavala because they make cute colors and have great price.
Those are my favorites for this spring:

1. The ELLE Grey from Mavala: this one was a gift in ELLE UK last summer, but Mavala has a grey very similar to that, it is an understated but unexpected color and it looks like concrete with a matte top coat (good for architecture freaks like me).
2. Racy Fuchsia by Mavala: a nice, not so bright fuchsia that goes with a surprising number of colors. 
3. June by Chanel: I love this peachy nail polish! I got it last year and I almost didn't wear anything else last spring. It goes really well with whites and pastel colors. Honestly I don't think you need the Chanel peach, I have seen a very similar one at Kiko and Mavala too.
4. Olbia by Mavala: although I am not a fan of frosted nail products, this one is really sheer and makes the nails look like pearls.
5. N. 122 by Dermacol: I was searching for a lilac with a hint of pink and this one directly caught my eye. Bourjois makes a very similar one, a little brighter but it has shimmer, so this Dermacol was my final choice.

Also I usually post my current nails on my Nailstagram @heelsinprague, so be sure to check it time to time.


Pokud existuje jeden kosmetický produkt, který opravdu zbožňuji, tak to jsou laky na nehty. Dostala jsem se do bodu, kdy jsem musela omezit, kolik si jich kupuji, takže už si měsíčně nikdy nepořídím víc než jednu lahvičku, což je i tak a příliš. Moje nehty vždycky byly opravdu slabé a je zázrak, pokud mi manikúra vydrží perfektní déle než dva dny- a to i když poctivě aplikuji podlak, dvě vrstvy barvy a nadlak. Tudíž nemohu soudit, jak moc je jaký lak dlouhotrvající. Taky si myslím, že laky jsou jeden z mála produktů, které jsou více méně stejné od levnějších i luxusních značek (i když se vyhýbám těm nejlevnějším kvůli špatné pigmentaci) a taky je můžete uchovávat hodně dlouho. Moje nejoblíbenější značka je Mavala, protože vyrábějí moc hezké odstíny a mají dobrou cenu
Tohle jsou moji oblíbenci tohle jaro:

1. ELLE Grey od Mavaly: tenhle lak byl dárek k ELLE UK minulé léto, ale Mavala vyrábí jeden hodně podobný. Je to nevýrazná ale i tak nečekaná barva a s matným nadlakem vypadá jak beton, což je super pro architektonické nadšence jako já.
2. Racy Fuchsia od Mavaly: hezká a ne příliš výrazná fuchsiová, co se hodí k překvapivě velkému množství barev.
3. June od Chanelu: naprosto zbožňujui tenhle meruňkový lak! Koupila jsem si jej loni a v podstatě jsem celé jaro nenosila nic jiného. Skvěle se hodí k světlým a pastelovým barvám. Abych pravdu řekla, nemyslím si, že potřebujete přímo tento Chanel, viděla jsem téměř totožné odstíny u Mavaly nebo Kiko.
4. Olbia od Mavaly: normálně nejsem fanoušek perleťových laků, ale tenhle dělá krásné nafialovělé odlesky a nehty s ním vypadají jako perličky. 
5. Odstín 122 od Dermacolu: hledala jsem šeříkový lak s trochou růžové a tenhle mi hned padl do oka. Bourjois dělá jeden hodně podobný, o něco barevně výraznější, ale má třpytky, takže Dermacol byl jasná volby.

Často také publikuji svoji momentální manikúru na svém Nailstagramu @heelsinprague, takže se tam určitě čas od času koukněte. 


17 comments:

  1. pěkný barvičky, chanel vypadá nejlíp:)

    ReplyDelete
  2. práve som si uvedomila že potrebujem lak s farbou betónu!
    a chanel je veľmi príjemný.

    ReplyDelete
  3. Ten od Chanelu se mi taky líbí nejvíc, jestli ho uvidím v nějaké variantě za přijatelnou cenu, koupím si ho! :)

    ReplyDelete
  4. ten druhy je krasny :)

    ReplyDelete
  5. no ten meruňkový je úžasný:) Já mám nejradši laky od essence, tady myslím cena ani nehraje roli a pak ten dermacol jak tu máš je taky fajn!

    ReplyDelete
  6. Ten meruňkový je úžasný. Já jsem pořídila od Chanelu odstín Emprise (meruňkovo-lososová a pod úhlem hází odlesky perleti) a podobnou barvu jsem u jiné značky neviděla, ale Mavalu ani Kiko u nás nemáme...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, Mavala v Čechách je :) Ve Fann mám takový pocit.

      Delete
  7. tiez si myslim, ze nezalezi na tom ci si kupim drahy lak, alebo ma bude stat len nieco cez euro. ono ked musite umyvat riady, kupelnu, starat sa o domacnost a o seba, tak sa ten lak tak ci tak po chvili osupe :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ooooo ten chanel, mam april a may, tak je asi musim doplnit!

    ReplyDelete
  9. Mavalu vůbec neznám... ten Chanel má vážně nejhezčí barvu, je možné, že jsem meruňkový lak ještě neměla :p? Pořád mě láká myšlenka vyzkoušet lak od Chanelu, protože za tu cenu přece musí být v něčem lepší než ostatní :p..ale tedy asi má úplně stejné vlastnosti jako levnější laky :).

    ReplyDelete
  10. šeříkovej mám teď od rimmelu a vypadá báječně, navíc docela dlouho vydrží doporučuju!

    ReplyDelete
  11. Hello there! Would you mind if I share your blog with my
    myspace group? There's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thank you

    Also visit my webpage :: cheap ralph lauren

    ReplyDelete
  12. It truly is so easy to shed enthusiasm when you have
    for getting with your car and push to training session.

    My web site adjustable dumbbell sets

    ReplyDelete
  13. Tiez som maniak na lakyy :) Ten perletovy mam velmi podobny od Maybelline, Coloramu. Ale najkrajsi odtien je ten Chanel, ach :)

    ReplyDelete
  14. krasne farbicky, sranda ze u nas take odtiene z Mavaly vobec nie su
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. Šeříkovej a meruňkovej je teda opravdu krásnej :-)

    thevoguebyme.blogspot.cz/

    ReplyDelete