today


H&M coat & bag, Topshop sweater, Mango jeans, Bimba & Lola earrings & shoes
Photos: Alban
Seriously I have no idea what I am going to do in a year or two when this coat will become unwearable, unless someone makes the perfect copy of it (or H&M could just start making it again). Today I wore quite a simple outfit, made of basics plus two pops of color, by the way those shoes are quite comfy and I am even thinking about going out in them tonight, but I am not sure how I would react if someone steps on them. Also I got little hoops in rose gold yesterday, I don't think I will ever be able to put off the bigger ones, but these are quite subtle.

Vážně netuším, co budu dělat za rok nebo dva, až se tenhle kabát stane nenositelným, pokud ovšem někdo neudělá jeho perfektní kopii (nebo by ho H&M zase mohlo poslat do výroby). Dnes jsem na sobě měla docela jednoduchý outfit se dvěma barevnými akcenty, mimochodem jsem moc ráda, že tyhle boty jsou  relativně pohodlné a dokonce zvažuji, že si je vezmu dnes večer ven, nicméně netuším, jak bych reagovala, pokud mi na ně někdo šlápne- což je bohužel reálná hrozba. Taky jsem si včera koupila růžovo-zlaté "kruhové" (spíš osmiúhelné) náušnice, větší mi asi nikdy nebudou úplně sedět, ale tyhle mi přijdou fajn. 

15 comments:

  1. ten kabát je fakt úplně geniální. a náušnice celkem sednou bych řekla :)

    ReplyDelete
  2. Mas moc krasny blog :)

    www.wooklook.blogspot.com

    Jestli budes chtit mrkni ke me na blog. :)
    jsem studenka odevni prumyslove skoly, tak bych mozna ti mohla prinest vice inspirace. V posledni dobe davam hodne rozhovoru, mam i svou vlastni tvorbu, kterou jsem zatim nezverejnila na blog. Pokud by jsi mela zajem, staci napsat na muj blog. :)

    ReplyDelete
  3. na tej prvej si taká unavená :O
    a ten kabát mi príde taký celkom basic classic podľa mňa bude aj o rok dva v pohode :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeho problém je ten, že už mi docela žmolkovatí, proto už ho nebudu moct nosit :)

      Delete
  4. kabat je naozaj perfektny, nadcasovy

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Love your sweater - the colour is fantastic!

    Kate xo petite-adventures.blogspot.ca

    ReplyDelete
  6. jsi hrozně sympatická.) Barva svetru je nádherná.

    ReplyDelete
  7. Nice coat! I really like it! And these earrings are great!!

    ReplyDelete
  8. ty náušnice jsou fakt skvělý :))

    ReplyDelete
  9. Bot by byla škoda ! Já razím teorii, radši nějaký starý, abych je neobrečela ;)) code of fashion

    ReplyDelete
  10. Kabat je skvely, aj ta tmavomodra :)

    ReplyDelete
  11. a já už si ho vydražila na eBay! je fakt boží na tobě extrémně! doufám, že brzy dorazí:) stál mě víc než když byl v obchodě nový, ááááchjo, ale s tou závistí bych nedokázala žít:D páč tobě fakt hrozitánsky sedí!

    ReplyDelete