white peplum top & golden accessories

H&M top, necklace and shorts (cut offs), Fox bracelet, Topshop heels
Photos: Alban
I was thinking about how to under state a peplum top + high heels and I couldn't think of a better way than denim cut offs. Too bad I lost my favorite Levi's pair, I had to cut my old jeans. I just wonder how I managed to survive my whole summer without them.

Přemýšlela jsem nad tím, jak zneformálnit volánový top a podpatky a nenapadlo mě nic lepšího, než si k nim vzít džínové šortky. Bohužel jsem ztratila svoje oblíbené Levisky, takže jsem musela ustřihnout nohavice jedněm starším riflím. Jen si teď říkám, jak jsem bez nich vůbec dokázala vydržet celé léto.

38 comments:

  1. Skvělý, jednoduchý outfit.
    Vypadáš nádherně! :)
    A to líčení je skvělé! :)

    ReplyDelete
  2. ten top je opravdu famozní, ale sama bych nevěděla, jak ho zkombinovat:)

    ReplyDelete
  3. Ty šortky jsou tak dokonale rovně ustřižený, že na první fotce vypadají jako bys je měla přidělané photoshopem :D A vypadáš skvěle.

    ReplyDelete
  4. Si krásna, veľmi ti to pristane a ten top je skvelý :D

    ReplyDelete
  5. Vypadáš perfektně, tohle líčení a vlasy ti velmi sluší!

    ReplyDelete
  6. pěkné


    http://worldofadel.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. jediné co ze mě vypadlo potom co sem otevřela tenhle článek bylo Páááááni! Moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  8. určitě to neni photoshop?:D...dobře nakombinováno, opět


    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
  9. Moc hezké foto, vypadáš nějak jinak..:)

    ReplyDelete
  10. Na té druhé fotce jsi kráásná!

    ReplyDelete
  11. Áďo, ty jsi stejně nej a máš nej boobsy.

    ReplyDelete
  12. Koukám že jsi si boty oblíbila, aby ne, jsou skvělé

    ReplyDelete
  13. top je naprosto úžasnej, možná bych si vzala spíš dlouhý rifle k němu, ale chápu, že bylo asi teplo :)jinak krása

    ReplyDelete
  14. super je to :) ja tiez rozmyslam nad kupou :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Top krásný, jen se divím, že jako správná blogerka nemáš žádné džínové šortky ? :-) Člověk by řekl, že u českých dívek je to výbava standartnější než cokoliv jiného:-) Sluší ti, samozřejmě, máš krásné nohy.
    Jen škoda té oční nemoci.
    (promiň, musela jsem si rýpnout, ty stíny jsou strašný, ne všechno, co je proti šedi je nutně i cool a pěkné).

    ReplyDelete
  16. Děkuju za komentáře!
    Linda: to je ta moje chirurgická přesnost :D
    Zina: já i boobsy děkujeme
    Anonym (poslední): já bych řekla, že džínové šortky jsou povinná výbava jakékoliv dívky. A ty stíny jsou teď moje oblíbené :D

    ReplyDelete
  17. hrozně super! ten top se mi šíleně líbí!

    ReplyDelete
  18. Hlavu bych si ukroutila, kdybych tě potkala na ulici! ;-)
    Vivi

    ReplyDelete
  19. Povedlo se ti to na výbornou, skvělý outfit!

    ReplyDelete
  20. Ty stíny ti vůbec nesednou! ale oblečení chválím :-)

    ReplyDelete
  21. Dobrá kombinace a hezký stíny.
    http://znampravdu.cz/index.html

    ReplyDelete
  22. Mas ich odstrihnute tak rovno, ze skoro vyzeraju ako photoshopovane :) Ja si ich zakazdym odstrihnem strasne nakrivo :D

    ReplyDelete
  23. Super kombinácia. Veľmi sa mi to páči.

    ReplyDelete
  24. Krasny fotky a skvela kombinace peplumu a sortek!:)

    ReplyDelete