diamonds and roses


The earrings I have wanted since I saw them on Kateřina from the H&M showroom have finally arrived to store. They are from H&M (of course) and I totally love how pretty they look and also that the stones are actually made of glass, which always makes a huge difference with plastic. And I am sorry for the bad quality picture, my camera is broken and this is the best I could get from it. So while I get it fixed I will try to post either pictures taken from my iPhone of my boyfriend's video camera and just much more inspiration than I usually do. I hope you guys understand and won't mind little changes that are going to happen, I promise to do my best untill my darling is back.

Tyhle náušnice jsem chtěla od té chvíle, co jsem je viděla na Katce z showroomu H&M a teď konečně dorazily do obchodů. Jsou z H&M (přirozeně) a strašně se mi líbí jak jsou jemné a taky to, že kameny nejsou plastové ale ze skla, což je hned na pohled mnohem lepší. Na téhle fotce to bohužel moc vidět není, ale rozbil se mi foťák a tohle je to nejlepší, co jsem z něj dokázala dostat. Než mi ho spraví, tak se budu snažit přidávat buď fotky z iPhonu nebo z přítelovy videokamery nebo prostě jen mnohem více inspirace než obvykle. Doufám, že to chápete a nebudou vám vadit ty změny, co tu teď chvíli budou, ale udělám vše pro to, aby vás to tu bavilo, dokud se mi moje zlatíčko nevrátí.

17 comments:

  1. omnonom tiež hladam taketo s ružammi rose and glam

    ReplyDelete
  2. wooow!! tak tie sú dokonalé, krásne! musím ich a ja mať :D

    ReplyDelete
  3. v posledni dobe jsem si zamilovala "diamanty" na nausnicich....presne takovy bych potrebovala)) super!

    ReplyDelete
  4. Dnes jsem na ně taky koukala, jsou nádherné!

    ReplyDelete
  5. jsou moc hezky!!nedavno se mi taky rozbil fotak, tak s tebou soucitim, byla jsme jak bez ruky:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. presne dnes som hladala, komu som ich videla, ze ich chcem lol :D a to su trend abo normalne h&m?

    ReplyDelete
  7. Trochu Prada, ale nemuzu si pomoct, sou skvely skvely skvely:D

    ReplyDelete
  8. Já náušnice nějak poslední dobou nenosím, ani nevím proč ;)

    ReplyDelete
  9. ty kytičky samotné by se mi líbily víc ;)

    ReplyDelete