black & wine

H&M sweater & skirt, Topshop shoes, Swarovski neclace, Pimkie tights & Bimba & Lola bag.

After a long time of searching I finally bumped into the right burgundy tights. In Pimkie, which is not really a store I usually go to, but since they are supposed to be made in Italy let's hope no child had to suffer to make them. The color is just right and I really like burgundy on myself. It's like the tights are really iluminating my face. Anyway today was the first day of the week I managed to get pictures taken, had been super-busy all week writing exams and gluing my fingers together while making models (another thing is discovering that you are out of glue at 11 in the night before the delay - because you used it on you earings). My lovely friend Andrea (who also made the pictures, gracias!) let me borrow her bag since she said it goes really well with my outfit and I couldn't agree more. I really wish I had a bag like this, big, black and so good looking with anything.
To be honnest I am still super busy and those pictures were taken on my way to school today (yeah I know it's Saturday, but my teachers are sadists), I probably won't have any Sunday either so regards to all of you who can spend ale the time reading magazines in bed & running around in heels. Not jealous at all.

Po dlouhé době hledání jsem konečně narazila na správně vínové punčocháče. V Pimkie, což sice není obchod, kam normálně chodím, ale jelikož prý byly vyrobeny v Itálii, doufejme, že pro ně nemusely trpět žádné děti. Mají ten správný odstín a kromě toho mám na sobě vínovou fakt ráda. Přijde mi, že mi prozařuje obličej. (Ještě že je mám na nohou.) Každopádně dnes byl v tomto týdnu první den, kdy se mi podařilo udělat fotky, byla jsem totálně zaneprázdněná psaním zkoušek a lepením si prstů k sobě při vyrábění maket (jiná věc je, když v jedenáct večer v den před odevzdáním zjistíte, že vám došlo lepidlo - protože jste ho použili na náušnice). Moje drahá kamarádka Andrea (která je též autorem fotek, gracias!) mi zapůjčila svojí kabelku, protože se mi prý k outfitu skvěle hodí, Nemůžu než souhlasit. Přála bych si narazit na podobnou, velkou, černou a naprosto univerzální.
Popravdě jsem pořád naprosto zaneprázdněná a tyhle fotky jsme udělaly cestou do školy (ano, dnes v sobotu, mí učitelé jsou sadisti) a jelikož si o neděli můžu nechat jen snít, tak zdravím všechny, co stráví víkend čtením časopisů v posteli a procházkách na podpatcích. Ne, vůbec nezávidím.

29 comments:

  1. Moc pěkné botky!:))

    http://www.jordantdd.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ty silonky s botkama jsou tak hezkýý :)

    ReplyDelete
  3. Neuveriteľne moc ti to pristane :D

    ReplyDelete
  4. Dneska jsem byla také v Pimkie a sehnala jsem zlevněnou koženkovou sukni áčkového tvaru, kterou jsi myslím nedávno sháněla na blogu Svartsvanur. Jinak úžasná kabelka!

    ReplyDelete
  5. taky bych potrebovala takovou cernou univerzalni kabelku... a cervena ti moc slusi, ja takove vinove nebo lahvove zelene hledam uz dlouho! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pěkný! Tahle kombinace se mi moc líbí. :) V Pimkie jsem shodou okolností byla tenhle týden uplně poprvé a hned se mi tam líbila sukně. Nekoupila jsem si jí a teď toho lituju. :/ Asi se pro ní stavim příští týden.. :D

    ReplyDelete
  7. "ale jelikož prý byly vyrobeny v Itálii, doufejme, že pro ně nemusely trpět žádné děti" A to nakupuješ v H&M? Půlka věcí z Bangladéše?:)

    ReplyDelete
  8. Anonym: ano nakupuju v H&M a myslím, že je to jedna ze společností, která proti zaměstnávání dětí a zenužívání pracovních sil bojuje nejvíce (a jejich kolekce, z níž jdou poměrně veliké části z prodeje na charitu o tom také mnohé vypovídají) a jsou tím dobře známí, ostatně jako většina seriózních značek. To, že něco vyrábí věci v Asii přece neznamená, že zaměstnává děti.

    ReplyDelete
  9. Pěkný punčochy, já mám vyhlídnuté červené a bíle v Calzedonii. A ta kabelka je opravdu skvělá, brala bych jí hned - velikost tak akorát pro mě a provedění velmi kvalitní.

    ReplyDelete
  10. Lovely look:-), u mě vyhrává ten svetr:-)

    ReplyDelete
  11. a krásně ti ladí s rtěnkou, prozraď mi značku...

    ReplyDelete
  12. kamarádčina kabelka je závistihodná :D a tobě jen držím palce a přeju co nejbližší volný den (pár hodin aspoň) .)

    ReplyDelete
  13. Dobrý článek:D Vždycky mě rozesměješ:)) Já přes tento víkend patřím k těm, kterým můžeš závidět, ale minulý týden jsem měla tak narvaný učením, že jsem se vůbec nazastavila, taky máme učitele sadisty.)

    ReplyDelete
  14. aj pančuchy dobré, páči sa mi ten sveter :))

    ReplyDelete
  15. WOW I love your style !!!
    http://myministyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Děkuju za komentáře!
    Jano, je to YSL rouge volupté č. 12, nejlepší rtěnka na světě :)

    ReplyDelete
  17. Sekne ti to!Ta rtěnka ti zatraceně sluší.:)

    ReplyDelete
  18. Add dětská práce - jj, h&m se bezpochyby snaží, ale těch dodavatelů a subdodavatelů má zkrátka hodně...
    http://www.nosweat.org.uk/node/256
    http://sweatshopinfo.wordpress.com/category/reserse/hm/
    Neříkám, že já chodím jen v certifikované fairtrade biobavlně, ale u nadnárodních společností člověk prostě ví, že nikdy neví...

    ReplyDelete
  19. no teda dobre tuto vyzeráš :)

    ReplyDelete
  20. Pěkný :-) Můžu mít ještě otázku mimo? Proč jsi se rozhodla studovat v Barceloně a ne v Čechách?

    ReplyDelete
  21. Anonym č.1: sice nikdy nevíš, ale zas o těhle stránkách nemůžeš říct, že by byly nezaujaté :) A H&M má, pokud vím, narozdíl od Inditexu mnohem víc svých vlastních na tím i snadněji kontrolovatelných dodavatelů. Ale tohle je asi téma na víc než pár kraťoučkých komentářů.
    Anonym č. 2: důvodů to má víc, nestihla jsem přihlášky do Prahy (a nechtěla ztratit celý školní rok), nebyla jsem příliš nadšená vyhlídkou jít do Francie a umožnilo mi to se dobře naučit jazyk navíc (vlastně dva, pokud počítáš mojí lehce komicky znějící katalánštinu).

    ReplyDelete
  22. úžasný! moc ti to sluší, jeden z nejlepších outfitů vůbec...
    :)

    ReplyDelete
  23. Ad dětská práce: No spíš nemůžu říct, že propagační leták h&m proti dětské práci je nezaujatý:) U neziskovek bojujících proti otrocké práci se to tak stává, že hledají a rýpají...nejlepší by byla nějaká nezávislá, dostatečně velká studia dostatečně velké a renomované organizace, ale nevím ja ty, já jsem nenašla.
    Ale jinak doufám, že ti má polemika ohledně dětské práce nevadí, skoro bych řekla, že oceníš i delší komentáře...
    A punčocháče jsou krásné...taky jsem měla jedny takové vínové, ale už jsou roztrhané a na podobné jsem pořád nenarazila:(

    ReplyDelete
  24. Ta taška je vážně skvělá, taky bych nějakou takovou potřebovala:)

    ReplyDelete
  25. a na jaký úrovni jsi měla španělštinu, když ses rozhodla tam studovat?...podle komentáře to vypadá, žes neuměla do pěti počítat=)....každopádně je to fakt odvaha

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete