juicy





Wearing: Zara top, shorts & necklace of my own design & random shoes

Pár záběrů z dneška, bohužel se blíží zkouškové (zííív, jak originální) a vzhledem k tomu, že jsem měla dnes školu, jsem nestihla slunce. Ani ten koktejl na terase na pláži nebo na zádi jachty, ke kterým by se tenhle outfit naprosto dokonale hodil. Šortky jsou mé vlastní výroby, o mé ovocofílii už samozřejmě víte a já jen čekala, než někde objevím perfektni pár. U Stelly McCartney, 800 doláčů. Jo, ehm, takže to skončilo takhle.

A few snaps from today, unfortunately since the exams are approaching and I had class today I didn't have the time to catch the sun. Neither to sip my cocktail on a terase on the beach or in the back of a yacht. The outfit would be perfect with that. I made the shorts myself because I was waiting untill I find the perfect fruity pair. Stella McCartney, $800. Well, it ended up this way.

Photos: Alban

48 comments:

  1. jak tak na tebe koukám, chodit ještě chvilku po městě a na tý jachtě bys byla raz dva;)
    kraťásky krásný.))

    ReplyDelete
  2. mňamka outfit! :) moc se mi líbí ten náhrdelník, ten by i k obyčejnému triku vypadal skvěle!

    ReplyDelete
  3. tvoje vlastnoruční oblečení je nejlepší. teda vlastně ještě lepší než nejlepší!!
    P.S.: šiješ podle španělské Burdy, nebo jak?? :D

    ReplyDelete
  4. umřu! chci ty šortky jinak umřu!!!

    ReplyDelete
  5. Uuuu ty šortky jsi takhle potiskla sama?? nebo jak vznikly? bomba jsou!!!

    ReplyDelete
  6. Krásně slaďěné barvy...Jinak ty šortky jsou krásné...Jseš šikovná.Já jsem ráda, že si zašiju ponožky:-)
    http://wild-danielle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Vážně vlastní výroba? Tak to se Stella McCartney může jít bodnout! :D Moc se mi líbí tvůj náhrdelník, který - jak se teď dočítám - sis také dělala sama. Mně nezbývá než jen uznale pokývat hlavou a závidět, protože já si sotva dokážu přišít knoflík! :D
    P.S.: Hodně sil a zdaru při zkouškách...

    ReplyDelete
  8. waw super, skvele zladene tie sortky uplne zerieem!

    ReplyDelete
  9. krasny;)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ty šortky jsou dokonalý....:)

    ReplyDelete
  11. Jé, já si myslela, že jsou od Stelly McCartney, už od včerejší zveřejněné foto, wow, si vážně šikovná!

    ReplyDelete
  12. Ahoj Adélo,
    Tvůj blog mne baví a moc ráda si sem chodím číst. Nebo "číst". Ale i když napíšeš jen dvě věty, každý příspěvek je fajn chvilka relaxace, dýchá tu z toho pohoda, působíš opravdu sympaticky, jak tím, že jsi svá, vše sem dáváš tak jako by "by the way", zůstáváš nohama na zemi i tím, že normálně komunikuješ s čtenáři a nevytváříš mezi nimi bariéru, která by přispěla snad jen k tomu, že se z nich stanou vystrašeně přikyvující ovce.
    Mám ráda i obsah, tedy oblečky, nápady. Opravdu. Móda jako taková mne vůbec nezajímá, nakupuji si ráda, ale raději utratím peníze za knihy a cestování, stejně tak jsem nenašla žádnou zálibu ve většině "módních blog", které se za poslední rok a půl všude vyrojily. Ale zde jsem tak nějak pochopila. Že je to o těch nápadech vytvořených z normálních, dostupných (někdy až moc) věcí, baví mne koukat, jak se dá co zkombinovat, najednou jsem si uvědomila, že to, u čeho mne v první minutě napadne "pěst na oko" a "úplně mimo", je vlastně hezké a hezčí než to řízení se "pravidly". Sama mám jiný styl (mám-li nějaký), ale sem se chodím inspirovat v tom, že nosit barvy je fajn, nosit sukni taky, co vše se k sobě může hodit a podobně.
    Zdravím z Vilniusu.

    ReplyDelete
  13. Tak tohle ti fakt sekne! Klobouk dolů, tvoje vlastnoruční výroba vypadá jak od návrháře. :)

    ReplyDelete
  14. uaaau aj mne take ušiiii!! :D

    ReplyDelete
  15. Sluší Ti to! Adél, nevíš kdy bude v prodeji to fialové sako? Díky za odpovědˇ. Hezký den Eliška

    ReplyDelete
  16. jééj, v akcii sú ešte lepšie!

    ReplyDelete
  17. bych fakt nepoznala!
    ja se teprve ucim sit...bohuzel me prvni saty jsem si sila z nejakeho keprovaneho hedvabi nebo co, tudiz to fest klouzalo a krcilo se, ac v burde byla psana obtiznost pouhe dve tecky :-D-proste si musim domyslet ze to berou jako z normalniho materialu

    ReplyDelete
  18. žlutá! Já mám radost! Právě jsem si pod tvým vlivem (ale aniž bych viděla tento post) zakoupila přes net úúú žasnou žlutou kolovou sukni s laclem. Doufám, že mi bude :-) Kdo mě ji ale naučí nosit? Vero

    ReplyDelete
  19. Krásno blog a skvělé tričko ;)

    ReplyDelete
  20. Neskutočne ti to pasuje. Všetko je to spolu tak pekné! A ten náhrdelník je dokonalý :D

    ReplyDelete
  21. Barbara: pouze a jedině By Voko! :D Většinou tedy zezačátku obresluju formu z něčeho, co už mám, a poté přizpůsobím na tělo
    Joll Burr: je to koupená látka, přemýšlela jsem sice, že bych vzala nějakou encyklopedii rostlin a nechala si potisknou svojí vlastní látku, ale takhle to bylo mnohem jednodušší (hlavně jsem od začátku chtěla nějakou takovou). Ale možná to na podzim udělám s mývalama, jezevcema nebo tak něčím :)
    Terka: děkuju za komentář, udělal mi moc velkou radost :) Mně přijde komunikace se čtenáři úplně normálním, vždyť ono by to bez nějaké odezvy (ať už pozitivní nebo negativní) byla nejspíš velká nuda. A můžu tě ujistit, já taky rozhodně neutrácím za oblečení veškeré svoje peníze, protože mám spoustu jiných věcí, kam je strčit (například do bot, žejo :D)
    Eliška: já už jsem ho tady v Barceloně viděla, myslím, že je to to samé pro celou Evropu
    TeSa: já se taky učim, tohle je možná tak pátá šetá věc, co jsem v životě ušila :)

    ReplyDelete
  22. Adél,
    jsi šikula, klobouk dolů. Já si občas taky něco spichnu a proto jsem se chtěla zeptat, jak si na tom ve Španělsku s výběrem látek. Já mám tady (jsem z Brna) s tím trochu problém. Respektive výběr mám omezen tím, že koukám na látky, u kterých není cena za metr víc jak dvěstě (protože vždy je možnost, že to pos.. :-)). Budu se těšit na tvoje další kreativní výtvory :-))
    Klára

    ReplyDelete
  23. Oceňuji, jak vkusně propaguješ vitamíny!!!

    ReplyDelete
  24. Šikulka, šortky jsou skvělý. Báječný letní "šťavnatý" outfit:)

    ReplyDelete
  25. Klára: s výběrem je to tady úžasný, mám kousek od domu obrovský obchod s látkama (a když říkám obrovský tak tím myslím něco o rozloze menšího H&M). Na cenu se ani tolik nedívám (zatím se to pohybovalo mezi 6-16€/m), přeci jen je to zlomek toho, co bych za to dala v obchodě, spíš si to rozvrhnu předem a odhadnu, že budu potřebovat třeba jen 60 cm. Tím že toho je málo a jsem líná tam znova chodit mě to donutí udělat dobře a nepokazit to :D

    ReplyDelete
  26. krásný ulice, Španělsko? :-)

    ReplyDelete
  27. mňami! (co jiného taky říct?)

    ReplyDelete
  28. Nebudes verit, ale mamka ma tilko presne s timhle vzorem 30 let stare, ted ho mam ja a vsichni mysli, jakou nosim supernovinku:)) Moc ti to sekne a jsi fakt sikovna, kezbych ja umela sit;)

    ReplyDelete
  29. ahhh! ty šortky a la Stella McCartney?! o její kolekci se mi dokonce i zdá! :D

    ReplyDelete
  30. What a great blog to discover! Love the outfit and simply adore the necklace! The shorts are amazing - great great job!!!
    x

    ReplyDelete
  31. Já teda nevím, píšeš, jak chceš být originální, proto si tedy šiješ oblečení sama, ale skoro stejné šortky se objevily na blogu Chiary asi minulé léto...

    ReplyDelete
  32. ty barvy jsou úžasné , a šortky jěště víc !

    ReplyDelete
  33. Teď se ještě víc nemůžu dočkat léta, když vidím ty šortky :)

    ReplyDelete
  34. Nadherny nahrdelnik - nechtela bys udelat nejaky navod na vyrobu? :)

    ReplyDelete
  35. Ty sis šila sama? Oh, žasnu, jsou úžasně juicy :P A to žluté tričko je k tomu úžasné ♥

    ReplyDelete
  36. Vypadá to skvělě! :) Žasnu nad tvojí odvahou nosit takovéhle kousky, ale ono je to poznat, když to člověk nosí s hrdostí a láskou než když jenom bezmyšlenkovitě něco kopíruje. Skvěle! :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Zkráceně..díky za tvůj styl..aspoň nejsem jediná, kdo má v tomto světě rád hodně barev ! :)
    ..p.s. tvé články jsou..no ..jak bych to řekla, ..hravé, barevné,originální !..a sympatické..(i když se tento výraz používá spíše pro označení osoby, než článků.asi, že ?.:)

    ReplyDelete
  38. Ahoj Adélo, prosimtě, máš na to šití overlock nebo začisťuješ růčo? je to ten největší voser, kvůli kterýmu moc nešiju, ač to jinak zbožňuju. Tak by mě zajímalo, jak moc se s tim děláš. Zdraví, Eli

    ReplyDelete
  39. No ale nech sa páči.. aké skvelé nohy!

    ReplyDelete
  40. Závist...marně tady v čechách sháním podobnou látku (prostě něco, co se podobá tomu v kolekci od Stelly). Šortky jsou skvělý, good work :)

    ReplyDelete
  41. Ahoj! Ušít si kraťasky podle slavného návrháře je fakt elegantní řešení :) ...sluší ti to, žlutá je hrozně pozitivní :) ...jestli ti můžu dát tip - usmívej se na fotkách :) ...většině lidí (krom modelek :D) to sluší mnohem víc s úsměvem, protože bez něj to nemá šťávu :) ...a zrovna ty jsi na usměvavých fotkách fakt krásná :):)

    http://so-this-is-her.blogspot.com/2011/07/pojdte-pane-budeme-si-hrat.html

    ReplyDelete