Sunny Bunny


Jsem teplomil. Proto jsem ráda, že se doteď dá tady v Barceloně chodit přes den v tílkách, tričkách a šatech (což se v tuhle roční dobu už normálně taky nestává). Nicméně se mi po Čechách začíná nějak podezřele stýskat. Speciálně včera večer jsem měla jakousi slabou chvilku, kdy jsem se po třech týdnech jezení salátů, těstovin a čínského jídla nemohla nabažit představou svíčkové, kuřete na paprice a guláše, to všechno nejlépe s pěti knedlíky. Nádherná představa.
Fotky byly nafocené o víkendu při návštěvě parku Güell, kde jsem sice byla už před pěti lety, ale teď mě (znovu) naprosto okouzlil. Zbožňuju barvy a Gaudí na nich při výzdobě opravdu nešetřil. Oblečení, co mám na sobě, vůbec nebylo vybrané, aby k čemukoliv tématicky ladilo. Nakonec jsem ale strašně ráda, že jsem si ony šaty (opět květované, kam se poděla moje nevrlost vůči kytičkám?) oblékla. Jakýmsi zvláštním způsobem jsem se cítila, jako že na ono místo patřím.

I'm a heat lover. That's why I am so happy that I can still wear basicaly anything I want from my summer closet here in Barcelona. But I am strangely beggining to miss the Czech republic. Especially yesterday night I had a weak moment, when after three weeks of eating salads, pasta and Chinese food I was imagining all of our national food. Beautiful imagination.
The pictures were shot during the week end at Parc Güell, where I went five years ago, but that carried me away (again). I love colours and Gaudí is not saving them for later. The clothes I was wearing weren't chosen to match the places I was going to that day, but I was feeling there like I belonged to this special place.



I am wearing: dress from Zara, shoes from Zara Kids & belt from H&M.

Photos: Alban.

38 comments:

  1. krasen a Gaudi to fakt s budovami vedel, chcela by som sa ist pozret nejaku aspon jeho Casa Mila..a pod...



    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. krasne šaty ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. To je nádherné místo, z felku by tě mohli dát na obálku časopisu :-))) českému jídlu se asi opravdu málo které vyrovná :D takže tě chápu, ale teplo ti nezávidím :D možná jen trošičku, ale mám radši když je chladněji ;-)

    ReplyDelete
  4. joo ty chvilky kdy se mi stýská po českém jídle mám tady na Santorini hodně často :D ..zítra po víc jak dvou měsících domů takže snad se toho brzo nabažím mňam!

    ReplyDelete
  5. Sluší ti to! :-) A dost ti závidím, že můžeš ještě nosit šaty a nemusíš mrznout v kabátech jako my tady. :-D

    ReplyDelete
  6. ako ti to teplo zavidim .. ja som dnes chodila po meste v bunde :D

    ReplyDelete
  7. Ty tvoje balerínky jsou naprosto milování hodné!Kytičky mají prostě něco do sebe :) A závidím Ti to teplo!

    ReplyDelete
  8. Moc, ale opravdu moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  9. ach ten park vyzera naprosto famozne!! a tvoje saty?? skvele..co by som dala za to keby som mohla tu a teraz este chodit takto nalahko...tak si to uzivaj..a ja si idem dat tu svieckovu (naozaj sme ju dnes mali na obed =)

    ReplyDelete
  10. áá, díky za post o taky trochu o počasí v Barceloně, v sobotu se objevím poblíž Barcelony :) takže už se těším na teplíčko.

    ReplyDelete
  11. krásne šaty!!fakt neskutočné...a tú Barcelonu si užívaj:)
    P.S.máš krásny blog
    Moira:)

    ReplyDelete
  12. závidím to slunečné počasí, tady leje druhý den v kuse :(

    ReplyDelete
  13. skvělé fotky, závidím ti to teplo :) Ten outfit je vážně supr, moc se mi ty šaty líbí! A prosimtě, kdo tě fotí? :)

    ReplyDelete
  14. To teplo ti tak závidím!!
    Taky bych jednou chtěla navštívit Barcelonu a její poklady!
    Rozkošné balerínky, p.s. vlastním stejné brýle :)

    Mambule.blogspot.com--->koukni

    ReplyDelete
  15. ten ,,domeček" na třetí fotce odspoda je jako z perníku. perníková chaloupka. chci tam!

    ReplyDelete
  16. Pěkný fotky ! Ty šaty super, přijde mi,že tak celkově se hodí do té atmosféry..

    ReplyDelete
  17. No Gaudiho inspirovala priroda, takze je to jasne :D

    ReplyDelete
  18. Jeej, zboznujem park Güell a vazne zavidim ze si teraz v Barcelone :)

    ReplyDelete
  19. ahoj Adél,
    jsi v Barceloně úplně sama nebo tam bydlíš s nějakou kamarádkou/přítelem? a kdo tě fotí?
    Jana

    ReplyDelete
  20. Teeda! <3 Jak Alenka v Říši divů. No vážně tam patříš! Působíš hrozně křehce a strašně Ti to sluší. Park je nádherný, snad se tam také jednou podívám, protože Španělsko společně s Itálií (mou rodnou zemí) miluji.))

    ReplyDelete
  21. nádherné fotky...veká závist ...to sluníčko jjee..:)

    ReplyDelete
  22. je perfektni videt to slunce a odhalene lidi, kdyz je v praze 15 stupnu, ne opravdu je to skvele aspon na dusi je tepleji. moc krasne saty, slusi ti to!!

    ReplyDelete
  23. Úžasné topánky a krásne fotky.. tak si to úžívaj pokial si tam :)

    ReplyDelete
  24. Nejak mi v tvem vyctu jidel konzumovanych v Barcelone chybi paella! Tu vymenim za vsechny svickove sveta :).
    Ja byla v Barcelone loni v prosinci a par dnu pred Vanocema tam bylo krasnych 24 stupnu, myslim, ze cely podzim a zimu ti budu HODNE zavidet.
    Slusi ti to, libi se mi fotky z parku, jak se ti podarilo jich vyfotit tolik bez dalsich trech turistu kolem tebe na kazde strane? :)

    ReplyDelete
  25. Poslední fotka nádherná !!!

    ReplyDelete
  26. Já taky tenhle park miluju! Btw. jsem se právě dnes z Barcelony vrátila.. :) Sluší ti to moc! :)

    ReplyDelete
  27. Nádherná, nádherná, nádherná :)) .. ! Na všech fotkách ti to moc sluší :))) !

    ReplyDelete
  28. Děkuju moc za komentáře!! :)
    Na otázky typu s kým kde bydlíš bych nerada odpovídala, přijde mi to příliš osobní a k tomu mám dojem, že jsem to už stejně někde udělala :) Jinak jména lidí, kteří mě fotí, jsou vždy uvedena pod fotografiemi.

    ReplyDelete
  29. óo krásne ! Raz sa tam budem musiet ísť pozrieť :))) luciapajtasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Nádhera, moc se mi to líbí. Strašně Ti sluší červená. Mám ráda červenou, ale moc se v ní necítím, ale Tobě "sekne" :-) Jinak potisk šatů je jako bys ho ukradla Gaudímu z té květinkové mozaiky:-D Ach, závidím Ti to teplo a Barcelonu celkově, v létě jsem tam byla a naprosto mě uchvátila, určitě ji navštívím znova.

    ReplyDelete
  31. Nádherný šaty! Odkud jsou?.)
    www.navystripeshirt.blogspot.com

    ReplyDelete