Cinderella

Zmiňovala jsem tady už mojí posedlost padesátými léty a tím pádem i kolekci Louis Vuitton pro nadcházející podzim/zimu? Tak tu teď zmiňuju svojí posedlost padesátými léty a tím i kolekcí Louis Vuitton pro nadcházející podzim/zimu. Myslím si, že mnoho návrhářů se snaží být co nejvíce originální a mnohdy i šokující a zapomínají na to, kdo ve skutečnosti bude jejich šaty nosit: ženy. Ženy zas mnohdy nosí šaty proto, aby zaujaly muže. Muže jde sice zaujmout i bublinkovými šaty od Husseina Chalayana, nicméně míra přitažlivosti ženy v nich zdá se být značně omezena. Už dlouho jsem proto ne-óchala a áchala jako při shlédnutí této přehlídky. Uzoučké pasy, kolové sukně, překypující dekolty, mašličky na botách, doktorské kufříky, tlumené barvy a duch Brigitte Bardot, sečteno podtrženo ztělesněná ženskost. A teď si představte tu radost, když jsem měla tu možnost si aspoň na zlomek času své existence půjčit právě ony boty s mašličkami (za což převelice děkuji Jindřišce). Pštrosí a aligáří kůže kombinovaná se sáteném, vysoký podpatek, plochá mašlička na špičce, to vše v pudrových barvách. Ty boty jsou tak exkluzivní, že nemají jednu krabici, ale každá má svůj vlastní šuplíček. (A tady je ta narážka na Popelku: jak strašné tu musí být jeden z nic ztratit!) My botofilové pro to máme název: ráj.

Did I already mention my obsession about the 5O's and therefore the f/w Louis Vuitton collection? Well, then I mention my obsession about the 50's and therefore the f/w Louis Vuitton collection. I think that many designers are trying to be very original and/or shocking and they forget, who will wear their clothes in the real world: women. Women wear dresses to caught the attention of men. You can catch the attention of a man by wearing Hussein Chalayan's bubble dress, but the level of attractivity seems to be quite limited. That's why I haven't been so stunned for a long time as when I have seen this show. Well-defined waist line, A-skirts, full decoltés, bows on shoes, doctor's handbags, shy colours and Brigitte Bardots's spirit, giving you the essence of femininity. And imagine the delight when I got the chance to wear at least for a little while these amazing shoes with bows. Otrich ans aligator leather and silk, high-heel, flat bow on toe, all comming in powder colours. The shoes are so exclusive that they don't have only one common box, but each has its own drawer, (And here comes the allusion to Cinderella: can you imagine losing one?) We, shoephiles call it heaven.



Wearing: shoes from Louis Vuitton fall 2010 & everything else from H&M.

Photos: Don Pablo
(aneb tatínkův umělecký pseudonym)

63 comments:

  1. Nice photo and excellent bloki to see and read. Come take a look Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and tell your friends should Teuvo pictures blog. September Sincerely Teuvo Vehkalahti Suomi Finland

    ReplyDelete
  2. ty boty se mi teda moc nelibi, ta maslicka nevypada jako maslicka, ale spis jako takova divna placka... no ale jinak ti to slusi, hlavne ta baretka! ;)

    http://saladofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Aaaaaaach, ty boty jsou uzasne!!!!

    ReplyDelete
  4. Já ti nevím, mě se ta plochá velká mašle nelíbí, ať jsou sebevíc exkluzivní. :( Ale vášeň pro módu 50. let kvituji.

    ReplyDelete
  5. Oblečení máš na sobě pěkné, ale ty boty se mi nelíbí. Vlastně mi celá kolekce přišla taková divná. Kabelky senzační,sukně taky pěkné, večerní róby okouzlující, ale nechápu ty dlouhé svetry ( http://www.elle.com/Runway/Ready-to-Wear/Fall-2010-RTW/LOUIS-VUITTON/LOUIS-VUITTON#mode=base;slide=41; ) a toto http://www.elle.com/Runway/Ready-to-Wear/Fall-2010-RTW/LOUIS-VUITTON/LOUIS-VUITTON#mode=base;slide=28; .

    ReplyDelete
  6. samy o sobě jsou to boty nádherné, já sama jsem vždy snila o něčem od Louise Vuittona, ale na nose se mi tak překrásné nezdají. neumím popsat proč, je to jen pocit, který z nich mám, když je vidím takhle na noze. já spíš achám z tvé koženkové (kožené?) bundy, kterou se už měsíc snažím sehnat :)

    ReplyDelete
  7. Páni ! Nádhera ! Jak botky tak ty ! Na všech ti to moc sluší :)) ! A spojení s popelkou mě rozesmálo :D :D ..

    ReplyDelete
  8. Rozumím! Taky se mi líbí! :) Vypadáš moc chic!

    ReplyDelete
  9. Adél, neskutečně ti to sluší.a hrozně se mi líbí jak máš zvýrazněné oči.

    pro mě jeden z nejlepších modelů (i když ty boty se mi až tak nelíbí)

    ReplyDelete
  10. och áách aj ja chcem :D neskutočne sa mi páčia a k tebe sa naozaj hodia :)

    ReplyDelete
  11. krásne topánky!:) ..ale aj šaty sú pekné ;)

    ReplyDelete
  12. jeee adel zboznuju ty boticky jsou moc krasny! prosim prozradila bys kolik staly?

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší:) Ty šaty s mašlí jsou fakt krásný. A ty boty.., uf nádhera!

    ReplyDelete
  14. to má někdo štěstí...když už mu půjčují věci od Vuittona!

    ReplyDelete
  15. No, říkala jsem si kdes na ně asi vzala :-D
    Jasně že jseou krásné. Špičaté jako v 50. letech. Moje babička prá taky takové měla, než jí je někdo ukradl.

    ReplyDelete
  16. Adélko tady ti to opravdu strašně moc sluší :-)) Řekla bych že tento styl ti vyloženě sedne. Osobně mám taky ráda 50. léta :-)) Ty boty to už je jenom třešnička na dortu - jsou přenádherné :-))

    ReplyDelete
  17. bravo a závist, taky bych se v nich chtěla projít, přehlídku LV jsem už viděla asi 3x a stále ááchám...:)
    Kristýna

    ReplyDelete
  18. Oooo, nádhera, nechápu, v jakém HaM nakupuješ, v brněnském takové kousky nemají :/ A ty boty...nemám slov, prostě vuitton, vraždila bych, abych je mohla mít aspoň jednou na nohou :)A úžasný materiál bundy

    ReplyDelete
  19. Ahojky :) můžu se tě zeptat jak si se k těmto botkám dostala? Opravdu překrásné.......áách jééch :)

    ReplyDelete
  20. Nádherné topánočky.
    Mne osobne sa tiež nová kolekcia Louis Vuitton hrozne páči :)

    http://arwenpurple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. no ne, ony mají opravdu každá svou krabici:))

    ReplyDelete
  22. Ooo tak to je něco!Ty bych z nohy jen těžko sundávala,krásky překrásné!A to nenosím podpadky!

    ReplyDelete
  23. hm tentokrat u mna nie. Asi si si posadila latku vysoko, pretoze cakam viac. Zda sa mi ze saty ti pridavaju na vahe a v topankach vyzeras trochu captavo alebo ako kacer. Nepacia sa mi. Ale hlavne ze tebe ano. Navyse ta bunda je tu trochu past na oko.

    ReplyDelete
  24. nemůžu si pomoct, ale botičky se mi vůbec nelíbí, ale jinak povedený outfit=)

    ReplyDelete
  25. Ó Bože, ty boty jsou dokonalý! A Tobě to jako obvykle moc sluší..

    ReplyDelete
  26. Ty boty jsou úchvatný. Úchvatný! A zbytek se ti taky moc povedl, po nějaké době outfit, který mě zaujal

    ReplyDelete
  27. aaaaaaaaaaaaaaaa to sa ti ako podarilo????? LV????? FAMOZNE!!! vyzeras uzasne uzasne...ale aj tak sa ti divam iba na nohy...skoda...zbytok je tiez krasny =)

    ReplyDelete
  28. mne sa tie boty vôbec nepáčia

    ale zato šaty sú prekrásne

    ReplyDelete
  29. Nádherné botičky.)))

    ReplyDelete
  30. Pěkný ouffit. =) Ty botky jsou prostě zajímavé.

    ReplyDelete
  31. tie topánky no, v inej farbe a k inému oblečeniu hej no takto ani moc nie....inak pekné :) do je už v Barcelone taká zima?? až bunda??

    ReplyDelete
  32. Extremne povedeny outfit, co ti opravdu sedne a slusi!:) Libi se mi od hlavy az k pate...a ty botky..mmm:))

    ReplyDelete
  33. saty a boty krasne...ale nelibi se mi ve spojeni s tim baretem a bundickou...nemuzu si pomoct, ale ty saty na me pusobi letnim dojmem a ten baret s budickou mi k tomu nejdou...


    jinak 50. leta jsou super! souhlas :-)

    Mish.a

    ReplyDelete
  34. Wow.. nemám slov, sluší ti to! Moc ! Ale ty boty. No.. Jsou pěkný, ale až tak moc se mi nelíbí..

    ReplyDelete
  35. ty boty by si zasloužily nápaditější outfit..promin..

    ReplyDelete
  36. a ani mě se ty boty nelíbí - vůbec! Navíc ne na tak mladé slečně, jako jsi ty. Když už, tak by mi pasovaly na pani 35 a výš.
    Mě se líbí ta bundička.

    ReplyDelete
  37. boticky su krasne hlavne ta masla ako tak prepadava na tom :) ale ten opatok mohol byt iny,pride mi ako take kopity bachnute na milej maslicke...
    a este k tým šuflíčkom ..to je milé, a každe aj svoje vrecuško :)


    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Neuvěřitelně ti to sluší, z těch bot jsem taky naprosto unešená, vypadají skvěle! A souhlasím, ženskost je úžasná, měly bychom si to víc užívat.

    ReplyDelete
  39. I am speechless because of these divine shoes! You have an amazing sense of style!

    ReplyDelete
  40. úžasnéé!!! nejlepší outfit!

    ReplyDelete
  41. simply uzasne!

    romanticke saticky, kozena bunda...skvele zkombinovane barvy...jo! timto jsi me dostala:)
    jen tak dal, krasne se na tebe kouka.

    >botky ti zavidim<
    http://de-generace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Z kolekce LV jsem přímo unešená! Ty šaty dělají tak krásné ženské postavy. Jsem zvědavá kdo s nima přijde dál a jestli si je budeme moct koupit někde i my "ne elvéčkaři" :-).
    Daniela.

    ReplyDelete
  43. ach! naprostý souhlas s tím co jsi napsala ten návrat k ženě je znát a je superpříjemný...mě se teda víc líbily ty šaty než boty ale tyhle jsou krásný taky bych si je chtěla osahat :) a ta krabička je rozkošná!

    ReplyDelete
  44. Padesátky miluju, šatičky obdivuju a závidím, ale placatkový mašle mě nenadchly :)

    ReplyDelete
  45. Už jsem tě chtěla nesnášet za to, že vlastniš tyto umělecké skvosty, ale když je máš půjčené, tak je to ok :-D. Fakt jsou nádherné a oblečením jsi je jen podtrhla - tleskám!

    ReplyDelete
  46. Ty boty nesluší všem, řekla bych, že tím, že mají poměrně velkou mašli, musí v nich být pěkné nohy. Tobě sedí dokonale. ! Ty šaty , tedy hlavně ta zatočená věc ve mě evokuje inspiraci ze sexu ve městě (poslední serie, Američanka v Paříži I) a ještě jsem si vzpomněla na tričko z řady Sonii Rykiel pro HM , jen jsem jej nikde neviděla

    ReplyDelete
  47. sú super ! tohtoročná kolekcia ma skutočne dostala či už S/S alebo teraz F/W ! Krása ! A špeciálne tieto lodičky sú úžasné ! :)krásna fotky tvjoe nôžky plus lv new collection shoes !:))))krása ! follow luciapajtasblog.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete
  48. Je skvělý se koukat, jak se jedněm líbí a druhým ne :)
    Jinak botičky nejsou půjčené z obchodu, jsou půjčené od soukromé osoby (kamarádka mamky, co má úpkně stejný vkus na boty jako já :), což se mi znovu asi jen tak nepoštěstí :) Jelikož je mám půjčené, takže vůbec nevím, kolik by stály.
    A šaty jsou z showroomu H&M, v obchodech by tedy normálně měly být k sehnání...

    ReplyDelete
  49. Tie topánky su podľa mňa nechutné. Inak je to super :)!

    ReplyDelete
  50. Moc se mi líbí, jak jsi zkombinovala šaty s koženou bundou a ten baret to jen podtrhuje. Paráda, chtěla bych mít Tvůj cit pro kombinaci zdánlivě nesourodých věcí:-) Mě by v životě asi nenapadlo vzít si "motorkářskou" bundu k šatům, ale líbí se mi to a Tobě to moc sluší. Jo a boty se mi moc líbí a vůbec mi nepřijdou jak pro padesátnici.

    ReplyDelete
  51. You look beautiful! I want those shoes!


    Just came across your blog!

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. mě se ty boty vůbec nelíbí a je mi líto těch zvířat...jak by asi pštros vypadal v botách z tvojí kůže :-D

    andula

    ReplyDelete
  53. Chic outfit, Adelka! Jednoduché romantické šatičky vždy znesú "fun accessories".. tá modrá baretka a hodvábny XXL kvet bol správna voľba! Biker jacket pridáva punc glam-rockového šmrncu. Výborný styling!
    A botičky.. samy o sebe sú úplne úžasné! Páči sa mi ich farebná trojkombinácia t.j. sú ľahko zladiteľné s rôznym ensemblom. Tá prečnievajúca maxi mašľa je sexi - vyznieva to veľmi žensky a zaujímavo. Čo ma najviac na topánke zaujalo je opätok a jeho vyhotovanie. To, že nie je tenký a hriešne vysoký je v tomto prípade veľké plus... inak mi topánočka vyznievala príliš elegantne, "officovsko" a pre dámy 35+. Takto sú aspoň viac pohodlné a vyzerajú urban chic.

    http://evaschon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Tyhle šaty mám doma a nosím je na plesy, co si o tom myslíš? Hodí se to?:)
    Klára

    ReplyDelete
  55. pekny outfit , hlavne satky! ale ty boticky se mi k tobe zdaji moc spicate, asi by mi pasovaly s nejakyma pouzdrovyma satama, a mozna i na nekom starsim.. ale to jejich baleni je opravdu, ale opravdu uzasne!!

    ReplyDelete
  56. Díky za komentáře :)
    Klára: myslím, že jsou skvělá volba na ples pokud nechceš jít ve velké večerní: díky délce ke kolenům se nedopustíš módního faux-pas jako plno slečen v minisukních a působí tak nějak slavnostně.

    ReplyDelete
  57. Souhlasím s Maki...super ohoz, jen boty jsou děs běs:)

    ReplyDelete